четвъртък, 15 декември 2011 г.

След дългооо мълчание

След почти 3 месечното ми "мълчание"... аз пак се появих :о))) По-добре не питайте защо и как... просто се случи и много ми липсвахте, мили мой блог-приятелчета!
Най-после дойде време и да продължа от там... до където бях стигнала. Та... надявам се Рачето вече да е получила наградата си, а StelaDD ще получи една коледна наградка:


победителката за 26.09. е: 
  това е goldie
Моля те, изпрати ми адреса си на adish_blablabla@abv.bg.
Подготвила съм сребърна награда, ако знаех, че ще за goldie щях да подготвя златна. :о)))

11 коментара:

  1. Добре завърнала се, Ади! И ти много ни липсваше!

    ОтговорИзтриване
  2. Ееее, Ади - липсваше ни! Добре дошла ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Най-сетне се появи :)
    Сега обаче да знаеш, че чакам да видя и творения, дано само да ги дочакам :)

    ОтговорИзтриване
  4. Дано повече не отсъстваш толкова дълго, защото липсата ти се усети! И дано наистина ни зарадваш и с някой проект!

    ОтговорИзтриване
  5. Ама и аз съм една бързачка! Честити наградки на момичетата! Ето, че и за тях има по едно коледно чудо от теб!

    ОтговорИзтриване
  6. Защо не е важно, важно е че вече си сред нас :) Чакаме творения, а аз си чакам и очаворателната награда :) (party)
    Честито и на goldie..

    ОтговорИзтриване
  7. Ехееей, Ади! Добре дошла! Надявам се, че даже и нещо да не е било както трябва вече всичко при теб е ОК и че вече няма да зачезваш така! И да, липсваше!

    ОтговорИзтриване
  8. Е хайде де ,Ади! От кога те чакам!И теб и новите ти творения!
    А относно сребърната наградка:може да съм Голди ама си падам по среброто повече.Уцелила си десятката(тринайската):)))
    Гуш

    ОтговорИзтриване
  9. Здравей, Ади! Много ни липсваше! Каквото и да е било - назад го остави! На теб и твоите нови красиви творения - добре дошли! /Май го ударих на поезия, но по-важно е, че си пак тук!/ Честито на всички момичета за наградите от теб!

    ОтговорИзтриване
  10. Добре дошла!Повече да не зачезваш!

    ОтговорИзтриване
  11. Ади, много се радвам, че се появи отново!

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...